Silveryran :)

Lördagen efter Lasse Stefanz for vi till Arjeplog för att hälsa på Lennarts bror Anders :). Vi fick en liten egen stuga att bo i xD.

På kvällen blev det Silveryran som jag så klar aldrig har varit på förut heller^^. Men det var kul :). Öltält blev det och öla så klart ha! Runt 11 tiden kollade vi på BROLLE som var där och spelade och han var förjävla bra och lika snygg i verkligheten är han med :P. Fett drag var det och mycket folk :). Då han spelat klart bar det av ut till öltältet igen och där var vi ett tag. Efter någon timma tog vi en taxi buss hem till Anders igen och där blev det mer ölandes :). Jag var sjukt trött den kvällen satt typ och sov där på slutet tror jag haha men somnade fort då vi väl kom till sängs. Somnade rakt med datorn i knät han inte ens lägga undan den ^^.

På söndagen blev det till att fara ut med båten och fiska :). Kul var det har inte åkt båt på jätte jätte länge! Men fisket gick väl inte nå vidare Lennart fick en aborre och även morsan men icke jag nedå :P.

Måndagen städa vi ihop nästan alla grejer och for till Lennarts morsa och farsa som bor en bit utanför Arjeplog ja jag vet inte vad stället heter haha det är där vi är just nu iaf ;).

Idag har vi också varit och fiskat var tänkt att vi skulle göra det igår men det var bara skit väder regn! Men idag så :). For till något ställe som hette Rapatjärn iaf :P. Fiske lyckan var inte så bra idag heller haha! Jag var den enda som det nappade för iaf tror jag ^^. Hade en feten på kroken ett tag och tro på fan att han kom lös innan jag hade vevat in den SUCK!. Ca 30 minuter efter får jag napp igen och ska dra in så drar fisken av linan och flötet följer med han ner i vattnet haha! Kan man ha mer otur eller vad?!. Aja resten av tiden då vi fiskade vare bara dött så vi drog. Vi for upp till ett högt berg där det var en jäkla fin utsikt måste jag säga såg typ hela Norrland xD.
Efter det for vi hem hit igen och käkade vöfflern och sedan har jag bara sett på tv och slappat =).

Imorgon ska vi fara hem till Anders igen och vara där ett par dagar sen får vi väl se vart vi far ^^.


yeha
Silveryran ;)

öl
Öltälte!

brolle
Brolle :D

brolle
Brolle :D

fisk
Morsans firre :P

tjärn
Rapatjärn!

ha
HA stor fiskarn själv^^

fika
Fika dags ;)

gfd
Gött och myggigt :P

hj
Utsikta från berget =)

mixa
Mixa =)


Kommentarer
Postat av: Lina

vad i heeela helvete ska du göra i boden?! haha

2008-07-26 @ 03:28:48
URL: http://l2310.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0