Onsdag!

God morgon :) Har nyss vaknat typ skköönnntt att sova länge =). Kom hem runt 2-3 tiden i natt efter att ha varit med grannen hela kvällen och dagen. På dagen börnade vi runt i stan skoj skoj :). Sen drog vi till El giganten och kollade på en bra dator till mig xD. Sen blev det Willys för att köpa nudlar haha! Han visste inte vad nudlar var och han har ju alltid velat att jag skulle laga middag till oss någon gång så det blev nudel lagning för mig igår och han tyckte faktiskt om det =D. Vi var hos han ett antal timmar spelade playstation och som vanligt vann jag nästan varenda match mohaha. Sen snackade vi bara och käkade onyttigt och såg på tv =). Sen bar det av ner till stan runt 11 tiden på kvällen börna runt och det blev Max käkade glass igen :P. Sen for vi hem till han igen och fortsatte spela och hade allmänt skoj :). Runt 2-3 drog jag hem för han var svin trött  han skulle ändå upp och jobba idag så ville inte hålla han vaken så länge  haha!.

För övrigt var jag fett irriterad på en person igår ggggggggaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!!!. Det är jag fortfarande det blev inte bättre av att jag drömde om det inatt med och vaknade upp lika förbannad och det är jag fortfarande FETT LESSS nu så jag säger bara en sak KISS MY AAAAAASSSSSSSSSSSSSS FUCKER!!!!

Iaf idag vete tusan vad jag ska göra måste ta och städa mitt rum iaf det ser ut som jag vet inte vad!. Sen får vi väl se vad som hittas på säg :P. Kanske blire krogen ikväll det är ju tydligen 90-tals tema ah få se om jag orkar och om någon ska ut först^^. Denna gång ska jag inte göra samma misstag iaf att hinna ta bort allt smink och grejer haha!

Sak samma nu blir det städning sen försöka snacka nå vett i DEN dära människan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0