Huvudvärk!

Idag vaknade jag upp med en jävla huvudvärk hatar sånna dagar! Inte hade vi någon alvedon hemma heller och jag orkade inte gå ner till stan för att köpa....Inte svarar Carro i telen idag heller...

Iaf runt 3 tiden kom grannen helt plötsligt förbi haha hade ingen aning om att han skulle komma till mig men. Jätte kul lagomt sliten var man ju också och låg och halv sov. Han hade iaf köpt alvedon till mig för han visste att jag hade ont i huvet^^. tack tack känns lite bättre nu iaf =).
Blev att vi kollade på en massa bilder och snackade sedan lagade jag " middag " haha nudlar! Standard det! Fast denna gång så dög inte hans nudlar ne då för att det var räksmack haha bara för att jag inte tycker om den så gav jag han det men det dög inte till han heller. Så nu har han farit iväg till Subway för att köpa hem en macka sedan skulle han komma förbi här igen och vi skulle ner på stan och käka glass eller nåt sånt vare han babbel om.

Ikväll få vi väl se vad som hittas på se på tv ska jag då göra det är ett måste på onsdagar haha massa program då jodu! Om nu det går för sig för han vill säga^^.

Sitter och väntar på han just nu borde väl vara här snart tycker jag ....

Tjohejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0