HOME! =D

Jadå var men hemma i Övikan igen då =). Kom hem vid 10 ikväll och det känns skönt att vara hemma igen måste jag säga :). Är rätt sleten just nu efter att ha sutte och åkt i bilen i 6 timmar ursha! Så efter detta inlägg blir det sängen på dirren skönt att sova i sin egen säng igen lär sova som en guuuuuuuuuddd inatt!

Iaf i torsdags for vi tillbaka till Anders igen och bodde i stugan =). Blev räkern och vine och nå poker spelande och det gick bara fin fint det xD. På fredagen fiskade vi Lennart fick en fisk och jag fick ingen nedå ^^.Varmt som tusan var det då! På kvällen blev det grillning och poker spelande och det gick lika fin fint där med :P. På lördagen for vi ut med båten och fiskade igen det gick då mycket bättre jag fick hela 3 fiskar ^^. Sen så var det sjjuukkktt varmt så jag skulle bada men naeh blev inte av såg nå fiskar i vattnet som jag inte alls tyckte om haha så jag blötte bara bena!.
I söndags for vi från Arjeplog och drog till Boden och hälsade på nå folk =). Trevligt trevligt! Spelade kubb på kvällen ( Nord mot Syd ) haha!. Jaa och det gick ju inte så jävla bra nee huvva Nord vann då iaf tillslut :P.
Vi sov i ett tält den natten. Tältade utanför deras hus typ hehe =). Jaa och idag for vi hem som sagt bra sammanfattning försökte iaf xD.

Så ja imorgon då ska jag väl troligtvis vara med Cäärrroo :) Om hon orkar pallra sig hit till stan vill säga!. Hon ska iaf hålla mig sällskap till på onsdag är hemma själv ett par dagar nu vet ej hur länge. Morsan och Lennart drar till Solle i morgon så hela lägenheten för mig själv mohahah vad kommer hända då?:P. Ne men kommer inte Carro imorgon så kommer hon på onsdag iaf =) Sen börjar hon jobba igen SUCK!

Till helgen hörs det som att det blir utgång iaf Plattan som vanligt nicenice!

Förövrigt sitter jag på Lennarts bärbara just nu för min dator VÄGRAR att starta BLÄH!

Ne nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0