Hemma igen!

Lika dåligt går det att uppdatera denna blogg fortfarande^^.Kan bero på att jag knappt har varit hemma nåt ränner runt på stan nästan varje dag sen far man någon annanstans på kvällarna, eller så orkar jag helt enkelt inte jaja.

Har iaf kommit hem från farsan ikväll :). Har varit där sen i onsdags trevligt trevligt. I torsdags for vi till Jämtland svin skoj var det dära ;). Vi for på djurparken sen på äventyrsbad :P. Nog för att jag har varit på båda delarna en gång förut för ett antal år sedan med Lina tror jag det var? eller ? :P. men det var ändå kul :). Klantiga som vi är så glömde vi alla bad kläderna hemma så vi fick gå och köpa nya bara för att kunna bada där ^^. Innan vi for hem blev det kina mat svin gött har inte käkat det på jätte länge xD. Vi kom iaf hem 1 på natten och var lagomt lessss och hade ont i arslet efter att ha sutte i bilen ett antal timmar dit och hem men det vare värt ;).

Idag var vi på Bjurholms marknaden =). Inte så stor marknad är det precis men det funkade. Säger då det det känns då man verkligen är här i Övik och då man är där uppe på hur folket är och klär sig haha gatt bara nämna det små pojkar som är typ 10 år ser redan ut som små bönder och talar som en :P.

Ikväll vete fan vad jag ska göra hade lust att dra ut på krogen faktiskt men det bli inte nå av ingen ska fara ut tråkigt nog men men en annan gång =). Blir nog nästa helg det för då är äntligen Carro ledig igen i några dagar och då jävlar ;). Kanske man ska ta den dära tältningen i Nyänget då som vi hade tänkt att göra i sommar eller göra det som grannen ville vi skulle följa med på. Att ta med några av mina kompisar och hans kompisar och fara och festa i Gullvik och tälta i någon dag fett nice ;). Eller så blire bara krogen aja vi ser väl beror ju på hur vädret är också säg ^^.

Denna vecka vad ska man göra då tro? har ju inget jobb än och det suger hårt! Men kollade mitt konto idag och hade mer pengar på det än jag trodde jag skulle ha hela 2000 kr som jag ska leva på nu ända tills jag har ett fakking jobb!.
Iaf i morgon ska jag vara med Zandra äre tänkt färga hennes hår och se på film bli nog nice :). Sen måndag träffa Carro och vara med henne hela dagen sen på kvällen kanske man drar ner till hamnen och kollar på nån snubbe som ska vara där och spela =). Sen resten av veckan vete fan suck...eller jo just ska ju till en till person med och ha film kväll hoppas bara på att det blir av också annars kommer inte jag vara glad kan jag lova! Just på tisdag ska jag kanske på stranda och steka om vädret är bra sen torsdag vara hund vakt om jag är hemma. Okej hade inte så lite att göra i veckan ändå skönt xD.

Så typiskt just nu ville grannen att jag skulle följa med ut och jag har hunnit duscha och tage bort allt smink och sitter i slappa kläder SUCK! kunde han inte klämt ur sig det lite tidigare blääähh aja nu har han farit iaf. Lika bra har ju ändå inte druckit nå innan ^^.Plus att det kändes inte så lockande att fara ut i mjukisar, ful t-shirt, utan smink och blött ruffsigt hår nej tack! Men är så jävla party sugen så huvva! har inte druckit sen ja vad blire förra fredagen oj hållt mig mer än 1 vecka haha det var länge sedan jag gjorde det. Ska jag kunna hålla mig ända tills nästa helg? Vi får väl se xD. Aja nu blire nå annat tjo!

Föresten måste bara påpeka att jag är less på den hära datorn vill ha min nya nån gång men fattas ju pengar än SUCK! Denna dator börjar bli helt knäpp först så har skärm saken ändrats om till Tv grejs och jag fattar fan inte hur det gick till som eller hur jag ska få ordning på det! Har hänt en gång förut och då fick jag ordning på det men hur jag gjorde det vete fan....!. Och det är jävligt irriterande ska ni veta haha^^. Sen får den damp och hackar upp sig i nån sek lite nu och då och fil sakerna på internet saken går inte att byta så då måste man starta om hela skiten i ett nytt fönster och öppna upp allt man har igen ja svårt att förklara hoppas nån förstog :P. Sen bland då man har stängt av datorn och har av den i någon timma då går den inte igång ibland då man ska starta den får man sitta och trycka på den dära jävla knappen i 100000 år och smälla till burken sen kanske har man tur startar den haha irriterande som sätan! Är på damp humör just nu bara för att jag har sååååååååå trååååååkkkiiiiggttt är trött men vill inte sova nej! Plus att jag har en massa jävla bekymmer ovanligt NEJ! Bara för att jag överdriver allt för mig själv det vet jag ju men va fan jaa vet inte vad jag ska göra just nu bläh på allt säger jag just nu och ska vara tyst nu haha!



Kommentarer
Postat av: Fashion

Fin blogg :D

2008-07-06 @ 00:29:15
URL: http://fashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0