Nu händer det grejer :D

Idag klev man upp klockan 7 igen hehe^^. Tänkte det var lika bra att kliva upp tidigt eftersom att jag skulle ringa på en massa jobb. Klant som jag var så slumrade jag till i soffan då jag såg på tv och vaknade vid 1 :O. Fyfan paniken!!!!. Drog igång datorn och satte mig ner och letade efter en massa nummer till olika ställen. Så nu har jag iaf ringt till 10 olika ställen idag. Alla fick man inte tag på,vissa behövde dom inte folk på, och vissa skulle man maila in Cv eller komma och lämna det personligt. Så efter jag hade ringt klart till alla ställen blev det till att hoppa in i duschen och sedan dra ner till stan och lämna in 4 Cv som dom ville ha idag =). Det blev på Subway,Cafet i port9, Statoil norra och Sibylla :). Bra gick det iaf fick träffa 3 av cheferna på dessa ställen :).
Eller bra och bra det gick väldigt bra haha iaf då jag gick till Sibylla. Fick träffa chefen där också och hon verkade riktigt trevligt så visade hon mig runt och berättade att dom håller på att bygga ut stället större så dom kommer att behöva mer personal så en jävla tur att jag sökte jobb där!. Så vi bestämde att imorgon ska jag komma och prov jobba där från klockan 10.00 till 14.00 vare tänkt men jag måste dra iväg på möte på arbetsförmedlingen mellan 12.00-14-30. Så jag kommer att få jobba från 10 till halv 12 och sedan komma tillbaka dit igen xD.
Under den tiden ska hon iaf visa mig mer runt, visa hur man gör och kolla om jag klarar av stressen som blir!!!

Jag hoppas på att det komma gå riktigt bra imorgon iaf =D.
Jag är riktigt stolt över mig själv!!!

Kom iaf hem runt kvart i 6 tiden ikväll och jag var hur blöt som helst jävla slaskväder!!!!. Det blev iaf till att bara byta kläder och sedan ta 6 bussen ner till stan för att möta Marie,Tomas,Susanne och Ida nere vid Örnparken och vi drog till Liquid och käkade Tacobuffe gött =). Var där till runt 10 tiden sedan ville dom andra att man skulle följa med till O´learys men inte det. Tyckte det var bäst att gå hem och sova i någon vettig tid så man är pigg och glad imorgon och köra järnet ;);)

Ne nu blire till att sova ska upp 7 imorgon hade jag tänkt xD.

Wish me Luck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0