Vilket skit väder!

Går kvällen blev inte riktigt som planerat. For till Zandra men det blev ingen film kväll iaf var där i typ 1 timme sen drog jag hem. Så jag får se filmen en annan gång ^^.

Vaknade först vi halv 7 imorse av att det ööösssteee ner regn som satan! Somnade om efter ett tag nån timme senare då man vaknar vare soligt och fint. Igår kväll laddade jag ner några Sex and the City avsnitt så låg och kollade på det imorse. Sen drog jag till Östra och köpte choklad är så gött sugen ^^. Så typiskt då man ska gå hem igen och kommer ut ur affären så spö regnar det igen suuucckk! Satt inne på affärn i typ 40 min och vänta på att det skulle sluta men ne då tillslut tog jag fan bussen hem och jävla tur var väl det då jag satt på bussen öste det ner ännu mera!! Vilket skit väder det är nu förtiden typ regn varannan dag!! Inte blev saken bättre då en människa kom fram till mig på affären och sa att jag gud va skönt i morgon reser jag till Mallorca så slipper man detta väder ett tag jojo!
Idag blir det nog bara till att vara hemma ska försöka städa mitt rum och grejer det behövs! Tro mig!

Juste igår kom Carro hem till Sweden igen =) Vi snackade i tele typ 2 timmar härligt lite avis eller mjoooo =P. Medans hon har gått och blive halv " neger " har jag bara bleknat mer och mer känns bra riktigt bra NOT haha :P

Ne nu blire till att ta fram chokladen och lägga mig och se några Sex and the City avsnitt I LOVE IT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0