Havet/Grafisk produktionsledare!

Klev upp vid halv 11 tiden idag. Lagomt trött efter att ha somnat runt 4 igår natt!. Vi drog ut till kusten till havet idag iaf som planerat =) Nu när jag sitter och skriver kommer jag inte ens ihåg namnet på stället haha great! Sak samma inte så långt härifrån vare. Synd bara att det blåste som faaaaaaaaaaaaannn och jag som skulle sola. Eller ja sola gjorde vi ju ändå men det blåste kallt i mellan åt. Men mysigt vare där ute längesedan man var vid havet oja så det var riktigt kul :).

Runt 4 tiden började vi dra oss hemåt iaf. For till Coop köpte hem tacos och grejer mumms :) Sen for vi till El giganten kollade på bärbara datorer hittade en skit snygg för typ 10.000 kr lite väl mycket kanske? ha!. Sen blev det ÖB sen bar det av hemåt =). Käkade mat och spelade poker nu på kvällen och vem vann jodå jag :D ringde Elin också och vi bestämde att vi skulle fara på Ispremiären på arenen på söndag och kolla på hockey wiiiiiiiiiiee fan va kul :D:D. Ska kanske vara med hon imorgon med nicenice =). Ska nog på stan med kolla om man hittar nåt kul nu då det är halva rea priset och grejer!. Blir väl säkert att man kommer hem med ett par skor igen eller nåt haha xD.

Hörs som att det kanske blir utgång för mig på onsdag Zandra ville det iaf. Men jag var ju fan ute i lördags och ska kanske ut nu på lördag med så känns som att det blir lite väl mycket kanske. Aja följer jag med blire nog en rätt nykter kväll för mig iaf. Har inte mycket pengar att slösa om man säger så ^^. Fick föresten studiebidrag denna måndag också? haha va fan lite förvånad eller jag ska ju inte ha nå mer sånt men jo tydligen aja inte mig emot :) tacka och ta emot säg!

Har föresten kommit in på en skola också här på Öviks universitet Grafisk produktionsledar inriktning digitaltryck. Ja och vad ska jag säga om det då? Sökte mest in bara för att kolla om mina betyg skulle räcka eller om jag gatt plugga upp dom innan jag pluggar vidare...För så bra betyg hade jag väl ändå inte men tydligen så räckte det glad för det iaf :). Men sen så vet jag inte alls vad jag ska göra nu känner verkligen att jag är inte på G att gå i skolan just nu igen fortfarande fett less på allt pluggande och allt sånt inte så konstigt efter alla jävla år!!. Vill helst vänta 1 år innan jag pluggar vidare för det ska jag ju göra så klart men känns ändå bättre att vänta i 1 år och försöka få nåt jobb så man kan leva under tiden sen att man väntar tills orken kommer tillbaka. Jag menar oj vilket sug man har att börja om man redan är less?! haha aja jag får se hur det blir jag vet inte ens vad jag vill bli eller jobba med om nåt inom media eller inte måste ju göra nåt jag tycker är kul men vad är det då? Inte äre då att jobba i en mat butik iaf det är då säkert! Men vet man inte vad man vill bli och då kanske man bara slänger bort åren på nåt som man inte kommer vilja jobba med sen och det skulle ju kännas jätte bra eller inte. Visst man kan hoppa av och grejer om det inte passar men då äre ju krångel med pengar man har lånat för att kunna plugga och allt fan det är. Aja vi får se har inte så lång tid att bestämma mig precis men vi ser väl sova på saken några nätter som sagt!

Aja här kommer några bilder från i lördags iaf =)


ha
Fröken Caroline var namnet! Och nej jag har inte fått brills det är Ewes^^

yeha
Kvällens frilla! Made by: Ewe <3

moi
Moi!

ha
Swwweeeeetttt :D

yeha
Lite bakis inköp ha nyttigt eller vad! Till och med barnmat kom med hem haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0