Ursh....

Morn morn! Vaknade typ kvart i 12 av att Zandra ringde^^. Trött jaa men skulle ändå kliva upp vid 12. Hon ville iaf att jag skulle komma och färga hennes hår nu idag istället. Så jag antar väl att jag ska dra mig dit snart. Bra ändå för jag vet inte om jag skulle kunna göra det imorgon ens så som vi hade bestämt. Men först måste man fixa frillan haha och springa en sväng på Östra sen till Zandra då. Jag är trött och jag måste städa mitt rum idag mååååssstteee suck!. Ska också försöka göra ett bättre CV än vad jag har känns som det är inte nå bra med det haha! Sak samma skriv nå mer sedan........!


film

Såg denna film för någon dag sen haha värt att se lätt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0