Torsdag!

Blev lite sent inlägg idag men men. Blev väckt idag igen av att Zandra ringer haha eller väckt och väckt vaken var jag väl men låg kvar i sängen och drog mig var så jävla trött ändå var klockan typ halv 12 :O. Men inte så konstigt somnade iförsig vid typ 5 tiden inatt eller morse kanske :P. Kunde inte alls sova trött var man inte heller hatar sånt!.
For inte till mormor idag inte jag iaf utan vid 1 tiden möttes vi hemma hos Zandra jag och Emma :). Regnigt som det alltid är nu förtiden så blev man blöt på vägen dit och håret åt helvete suck!. Regnade hela kvällen igår och hela natten kanske därför jag inte kunde sova....sen hela dagen idag har det ööössst ner! Iaf vi var hos Zandra då och vi bestämde oss för att dra ner till stan =). Regnigt som det var så ringde Emma efter sin pojkvän och bad han köra ner oss. Hon fick lov att hitta på att hennes paraply var sönder haha jaa det funkade ju ;) Skjus fick vi!. Väl nere i stan gick vi runt och funderade på vilket Cafe vi skulle fika på idag då jaa Blåbär blev det iaf :). Kill snack som alltid blev det också haha!. Sedan gick vi bara runt på stan och flummade på. Vid 4 tiden skulle Zandra jobba och Emma på körskolan och jag drog hem i regnet!!.
Han inte vara hemma länge så for jag och morsan till Coop och handlade käk för helgen jag kommer vara själv hemma hela helgen nice ;);). Sen köpte vi hem kebabrulle muuummmmss =D.

För ungefär 1 timma sen hade jag ingen aning om vad jag skulle göra till helgen men nu så är allt planerat skööönnntt ;).
Imorgon någon gång vet inte när kommer iaf Jessica hit wwiiee =). Sen ska vi vara här hemma hela kvällen vad vi ska göra vet jag inte än men. Vi ska iaf vara chaffis till några som ska på krogen imorgon så då ska jag hålla Jessica sällskap =). På natten någon gång ska väl dom hämtas och Jessica ska köra hem dom och jag följer med Jessica hem =). Guuudd jag har ju inte varit hemma hos henne sen vi gick typ i 7-8:an kanske? :O och det var ju några år sedan!. Så det ska bli kul :). Sen på lördagen snackas det om krogen så vi ser väl hur det blir =).

Ne nu har jag skrivit assss mycket igen haha bra jag är på att korta ner på saker aja skit samma nu ska jag kolla på nå bord sak som ska upp i mitt rum som har stått i ett hörn sen i julas haha great!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Låter som en trevlig dag! Hoppas du får en trevlig helg också!



2008-08-29 @ 08:58:13
URL: http://www.taza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0