Torsdag !

Ursh idag har jag huvudvärk blääähh!

Aja vaknade vid 10 av att Jennie ringde :). Klev upp käkade följde med syrran till Bjurholm handlade och sen tog vi oss en fika xD. Satt och snackade ett tag och så dära sen skjusade hon hem mig hit. Sen såg vi på en film jag och Anna =) Bra var den! Narnia filmen som vi såg i natt var också bra!. Kul inatt då vi skulle lägga oss och sova då pissade valpen på Annas täcke haha!. Sen var hon så snäll och bar in täcket och la det i Krilles rum så det lukta lagomt gött då han vaknade mohahaha! Iaf Annars har jag bara legat och vilat och drogat ner mig men jaa inte är det nå bättre än men. Ska snart käka iaf sen bär det av hem med bussen :P.

Fick även höra en rolig sak idag men det får jag inte säga till någon än mohahaha men glad blev jag oja ;););)

Så nu kommer jag nog inte sitta vid någon dator förnst jag har köpt en ny!

HADE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0