Städning!

Så dära då var man hemma igen då. Varit och färgat håret på Zandra som sagt :). Bra blev det tycker jag, så klart jag som gjorde det va annars? ha!. Då det var klart drog jag hemåt. Skit väder idag som vanligt regnigt och jävligt SUCK!. Sen jag kom hem har jag iaf städat mitt rum och så dära. Tog bort alla saker från skrivbordet och hyllan och stolarna kläa överallt och allt va det var!, Tagge ut sopern och bytt säng kläa och bäddat! m.m. Gick rätt fort att städa ändå bara man har på hög musik så går allt säg ;) Iaf nu ser iaf lite bättre ut tycker jag ;). Egentligen borde jag rensa ur min garderob har en massa kläder som jag aldrig använder men fan det orkar jag inte göra nu får bli en annan dag det!. Nu väntas mat ska laga käk åt mig själv hur ska det gå? haha blir väl nå enkelt som vanligt xD. Hungrig är man då iaf!. Efter käk vet jag inte vad jag ska göra kanske börja kolla över mitt CV och så dära tror jag joo jag måste fan göra det!. Sen ikväll blire tv tittandes jajamen!

Imorgon ska jag väl följa med till mormor vi skulle fixa någon hylla eller va det var. Men så ville Zandra och Emma hitta på nåt imorgon också så jag får se hur jag gör.

Ne nu vare mat lagning ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0