Slapp söndag!

Sovde rätt länge idag med ursh. haha! Sen så är det söndag och då gör man aldrig nå vettigt. Drog ner till stan en stund var inte där speciellt länge. Sen hem igen och har bara degat på. Flummat med Jonas på msn hahaha han är fan kung på att sjunga måste jag säga haha =D. Blir kort inlägg detta har inget att skriva om idag för jag har knappt hunne gjort nåt haha. Men hade en ganska rolig dröm inatt.. drömde att min telefon ringde typ 100 gånger inatt och varje gång jag kollade på mobil så stog det bara T sen minns jag inge mer. aja ha! Gatt kolla då jag vaknade om jag hade nån med bara te på mobilen men icke :P. 

Har snackat med Carro idag med eller ja vi snackar nästan varje dag men hoppas att hon kommer till övikan snart igen så vi kan kolla upp allt med Norge och grejer xD.

Just nu sitter jag och ser på Miami Ink lite sugen man blir på att tattuera sig nu då åhhh men jag har inga pengar fuck! 

Seee yaaahhh!  

Kommentarer
Postat av: Jonas

DUUUU MÅSTE OCKSÅ SJUNGA FÖR MIG!!! :D

Nu då du har mick och allt ;)

Var är Carro???

2008-08-24 @ 20:00:11
URL: http://www.hanky.se/JonasB

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0