Slapp dag!

Vaknade runt 12 idag klev upp runt 1 var så jävla trött. Börjar få tillbaka skiten på ögona igen svullnaden och grejer lagomt fint. Tur det finns smink säger jag! For ner till stan med halv 3 bussen orkade inte gå^^. Träffade morsan och Lennart på stan for och glassade nere vid hamnen :).
Sen ringde Jessica så for och var med hon på stan en stund =) Skoj skoj ännu en som jag inte har träffat sen studenten ha så det var kul =). Hittade en skit snygg klänning en vin röd typ villl haaaaaaaaaa! Men får se om jag köper den eller inte pengar är då inte det mesta man har av just nu precis^^. Klockan 4 for hon hem med bussen så det blev bara en snabbis. Ringde Elin idag med men icke nå svar så får väl se om vi hinner ses nåt idag :P. Annars vete fan vad jag ska göra ikväll tröka på hemma förmodligen!

Nu väntas mat mumms är skit hungrig

TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0