Skit väder!

Klev upp vid 12 idag skönt =). Jag och brorsan sovde i tv rummet inatt haha eller ja vi somnade väl typ i morse vid 4-5 kanske ;P. Skit väder är det idag också så man orkar knappt göra nåt! Har inte gjort så mycket sen jag klev upp lekt med valpen typ och snackat med Carro som är på väg till flygplatsen nu för att resa till Tunisien lite avis eller vad? :P.

Fick föresten ett trevligt samtal igår från en person som jag inte har snackat med på jävligt länge men det var kul, ska ses någon dag framöver iaf =).

Förövrigt är jag fett less på vissa människor eller ja en människa snarare bläääääääääääääääääähhhhhh! Trög trög och åter trrrrrrrrröööööööööööööggggggg!

Sak samma ska göra nåt annat nu....

tjohejs!


berit
Sötisen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0