Scen sommarfestival =)

Scen sommarfestival blev det som sagt på dagen/kvällen :). Mycket folk vare och kändes riktigt gött att vara i Björna måste jag säga härliga folk de denna :D. På dagen såg vi på en massa uppträdande och dom flest sjöng riktigt bra Ewe sjöng också så det var nice och se :):). Runt 9 tiden drog vi hem till henne fixade oss sprätte 1 öl och drog till Puben :) Var tänkt att Ewe skulle supa och jag skulle vara nykter hade knappt nå pengar och jag orkade inte supa. Men kvällen slutade med att jag var full och inte hon haha! Ne men hon fick huvudvärk så orkade inte dricka nåt så varje öl hon köpte tog hon någon klunk och jag fick resten :). Träffade så klart en massa björna bor och det var jävligt kul Viktor,Johne kroffe och alla dom =). Runt 1 tiden kanske det var drog vi till Ecke på andra sidan vägen. Festade ännu mera. Fick nån grogg och den tog kan man ju säga jag och sprit asså haha! Efter ett tag kom Viktor m.fl dit också :). Vi var där några timmar och söp och snackade och allt va det var runt 4 tiden typ drog vi hem till Ewe käkade lite onyttigt och sedan sov vi :)



Kvällen bästa repliker:

Viktor : Hörre du äru singel eller?
Jag : hahaha va fan ja det är jag? ( varför undrade han det haha ).
Ewe : Fyfan vilken jävla bra raggnings replik haha.
Viktor : Jaa men fan man måste ju kolla så allt är klart förstår du väl :P.
Johne : Jaa jag var till och med osäker själv om du var singel eller inte? ^^
Jag : HAHAHA slut upp nu :P


Jag stog och väntade på att få gå in på en toa ( Känner inte denna människa )

Alexander: Ne men hej Carro =)
Jag: hej? hur fan kan du veta vad jag heter?
Alexander: Men du jag vet allt.
Jag: haha okej kan jag få gå på toan nu?
Alexander: Jadå men du föresten fan va fin du är!

Jag och Ewe utanför en toa ( Känner inte denna heller )

Dick: Jaharru och här står du och väntar på toan
Jag: Jaa det är ju så jävla mycket folk.Ni killar ni hare bra ni du behöver ju bara knäpp upp byxern och piss!
Dick: haha jaa det skulle du tycka om och se va?
Jag: eller inte? haha!
Dick: Fan va jag tycker om du.
Jag: nej det gör du inte alls.
Dick: det gör jag visst det.
Jag: men för fan vi har snackat typ 2 min och du kan omöjligt tycka om mig så nej!
hahahaha

1 min senare gick han till Ewe fan va jag tyck om du hahah!


Jag och Ewe satt vid ett bord och ölade på

Alexander: Ne men hejsan Ewe!
Ewe: tjenare!
Alexander: Jaha och här sitter Carro också =)
Ewe: Hur fan kan du veta vad hon heter?
Alexander: men du va fan hon heter ju Caroline B
Jag: B vad?
Alexander: Men berglund
Jag: :O
Alexander: Ne men hörre flickor ni få ha det så trevligt ikväll :)
( Gav mig en puss på kinden )
Och jag satt där som ett fråge tecken haha!

SVIN KUL KVÄLL BILDER KOMMER SENARE =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0