O´Learys xD

Ja då har man inte skrivit på någon dag igen då. Eller snarare har inte kunnat min dator  har pajat sönder igen för någon dag sedan!. Så vi måste lämna in den ännu en gång. Går inte ens att starta eller jo den startar men den bara blinkar och håller på aja händer inte ett piss iaf^^. Kanske på tiden att kolla vilken ny dator jag ska köpa känns som att det behövs^^.

Iaf i fredags var jag med Elin hela dagen trevligt värre hon har jag inte sett sen Studenten så det var på tiden!. Vi var nere på stan chillade runt och satt nere vid hamnen och snackade på fanns ju en del att snacka om efter att inte ha pratats vid på så länge men det var kul :).

Igår kom Ewe och hälsade på :) Roligt värre inte sett hon sen studenten heller  så det var också på tiden^^. Öl hade hon med sig också mumms ha!. Vi bestämde iaf att dra ut på krogen istället för att sitta hemma och babbel på :P. Så det blev ölandes och vinandes här hemma hos mig dåra =). Runt 10 tiden bar det av ner till stan. Grannen skjusade ner oss för vi orkade verkligen inte gå vi skyllde på att Ewe hade ont i benet haha så kul då hon fick gå och halta för han^^. Efter mycket om och men så kunde han skjusa oss iaf men sur oja det märktes att han var ähhh sånt får man ta säg :P. Var tänkt att vi skulle dra till Plattan men då vi skulle ta ut pengar träffade vi på några så vi bestämde oss för att  försöka ta oss in på O´learys :). Jaa och det gick ju bara fin fint att komma in dit trots att det var 21 års gräns!. Var bara att se glad ut och vakterna sa bara hejsan flickor välkomna haha!. Sen då vi var vid garderoben då tjejen kollade på Ewes lägg och sa att hon var bara 18 nej 19 sa vi sen att vi var för unga :P. Men då sa vi bara men kom igen snällllaaaa du får fan 40 spänn japp det gick hon med på hahaha så lätt var det xD. Väl inne blev det en massa öl så klart och en massa dansande fyfan svetten bah rann haha ne men blev mycket dansande och flygandes runt =D. Var tänkt att vi skulle dra på Plattan efter vi hade vare där men det var så kul där så vi var där till klockan 2 :). Tur var väl det för det hade knappt vare nå folk på Plattan och det var svin mycket på Olles!. Trevligt kväll trots att det var en massa äldre gubbar där med haa jaa man kan ju undra hur vuxna människor kan göra vissa saker ursha. Träffade en trevligt snubbe där och vi dansade ett bra tag bugg bl.a haha! Kände igen han som fan och visste att jag hade träffat han förut men kunde aldrig komma på vart men nu har jag iaf kommit på att har sett han på en fest för jävligt längesedan.

Efter krogen drog vi på Max och feeeeeeeetttt med folk fyfan stog i kön i över 1,5 timme och jaa det var drygt hade jag inte vare full och inte vare så jävla hungrig hade jag aldrig pallat!. När vi väl fick maten käkade vi sen var det bara för oss att pallra oss hem var ju en bit att gå ont i föttern hade man med men fick gå i Ewes skor som tur var =). Runt 5 tiden någon gång var vi äntligen hemma och det blev sängen inte för att jag var trött men ändå. Jag och mitt babblande då jag har druckit innan jag ska sova som alla får stå ut med haha xD. 



Idag vaknade vi vid 12 tiden :). Inte ett dugg bakis någon av oss skönt det. Bara legat och degat hela dagen drog till Östra och köpte en massa onyttigt behövs jämt dagen efter ;). Vräkte i oss det såg på film och snackade på. Runt 10 tiden for Ewe hem med sin brorsa och morsan och Lennart kom hem strax efter. 

Får låna Lennarts dator nu då inte min funkar. På onsdag eller torsdag ska dom fara igen och då tar dom med sig datorn för någn snubbe ska kolla på den. 

Imorgon ska vi fara ut till havet och steka sköööööööööönnttt fylla på brännan lite aldrig fel =)

Lägger in bilder senare pallar inte nu kanske dags att gå och sova snart om man ska orka ta sig upp imorgon

Nattinatti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0