O´Learys :)

Igår blev det utgång som sagt som det nästan jämt blir nu då det är helg hehe :P.
Började med förfest hos jaa vad hette hon nu då haha aja sak samma nere i stan iaf :) Rätt mycket folk kom först var vi bara ett antal tjejer sen dök nå grabbs upp nicenice ;): Vid 10 tiden fick vi för oss att dra till Public och köpa en var sin öl innan vi drog vidare. Jaa inte jag då köpte ingenting men fick en massa av dom som inte orkade dricka upp gratis är väl allt gött right? =D. Iaf vi var där till vid 11 sen drog vi till Olles jaa vi kom faktiskt in denna gång med haha nicenice men var nära på att det skulle gå illa där ett tag :P Ganska sjukt hon i garderoben bah men ni alla är ju bara 19 och det är 20 här...så ropar hon på en av vakterna och säger att vi är bara 19 så säger han äh låt dom komma in ändå nåt sånt :D:D. Vi börjar bli stammisar där känns det som haha!

Jätte kul kväll var det med mycket folk :). Även denna gång vare en person som visste vem jag var och vad jag hette och jag hade ingen anning om vem fan han var men ah haha^^. Träffade ju också på personen där hihi var väl mest därför jag ville till Olles. Men jag trodde seriöst inte att han skulle vara ute denna dag av nån anledning men jodå se på fan xD. Nu fick jag iaf bekräftat för mig att jag minns rätt namn på pöjken sen förra fredagen hahaha! och jag fick även bekräftat på att jag har en rätt bra kill smak :P. Polarna jag var ute med höll med mig om att han var svvvinnn söt och såg bra ut plus att jag tror jag druknar i hans ögon haha det är ju alltid ett plus xD. Synd bara att vi inte kunde snacka så mycket men men får väl hoppas på att man stöter på han igen nån helg hade vare fett nice :):).

Mycket dans blev det också som alltid ;) Svettn bah rann denna gång med haha ne men jaa typ :P. Vi var ju ett gäng tjejer som for ut så haha vi gjorde en kul grej alla vi ställde oss i en ring så fick vi gå in i ringen turas om och dansa sen tillslut kom en massa killar som också dansade och vi dansade runt haha jaa kul vare iaf ;). 
Jätte kul var ju också en sak eller inte....då jag och Zandra stog vid baren för hon skulle köpa öl så kommer en 50 bastare och ställer sig tätt intill mig och viskar i mitt öra åh gud va skönt det skulle vara om man fick sätta på dig bakifrån guuudd vilken dröm håller du inte med?? HAAALLLLÅÅÅ STÖRD OFTA MAN SÄGER SÅ DÄRA svårt att se att jag är typ 40 år yngre än dig cp! haha sa inget gick bara därifrån huvva och fyfan vilka äckel det finns!

Aja kom hem runt 3 tiden i natt efter att ha gått hem och det var jävligt drygt haha! Somnade kanske 6 imorse ursh. Sen sket jag i att ställa nån klocka för jag ville bara sova länge men sov kanske lite för länge haha vaknade kvart i 4 idag :O guudd så jag har inte gjort så mycket bara slappat. Nu blire snart film iaf sen nåt annat tjoffsan!

En mycket lyckad kväll och det var jätte kul att festa med Jessica igen måste jag säga :D:D

olles
Jag och Monica förra fredagen!

olles
Zandra,Dan och jag förra fredagen :)

olles
Det blev en massa dans för våran del igår;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0