Frreeeddaaaggg :):)

Jadå har man duschat och sminkat sig och allt sånt då =). Vaknade först vid 9 av att morsan väckte mig innan hon for iväg. Hon är på väg till fjälls nu :). Efter hon hade farit blev jag klar vaken och jätte lesss för jag tyckte jag skulle sova haha la mig iaf och lästa tidningen och sen tillslut somnade jag vid 10 igen!. Hade ställt klockan på 12 men vaknade inte av den så vaknade inte förnst 20 i 2 haha ops :P. Aja nu orkar man väl med kvällen iaf :).

Jessica är på väg hit nu iaf :). Så ska vi dra på Östra sen hem hit laga nå käk och flumma på här hemma :). Blev inte så att vi skulle vara någon chaffis ikväll men hon är snäll och kommer och håller mig sällskap ändå :). Har vi tråkigt ikväll drar vi ner på Plattan en stund och checkar läget sen inatt någon gång bär det nog av hem till Jessica =).

Imorgon blire iaf krogen Olles eller Plattan får se vart vi drar men det blir nog jävla nice ;).

Föresten så har vattnet här i Övik blivit konstigt. Vi kan iaf inte dricka vattnet hörde det igår kväll och det går fortfarande inte dricka vattnet här. Eftersom att det regnat så jävulskt igår hade tydligen jorden rört sig där vi får vatten ifrån och rören hade gått isär nå sånt så nu måste man koka upp vattnet innan man dricker kul^^.

Ne nu ska jag klä på mig så jag är helt klar då hon är här =)

HOPPAS NI FÅR EN KUNG HELG FÖR DET SKA DÅ JAG HA =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0