Båtmanstorpet :)

Idag klev jag upp vid 11 tiden. Käkade och sen bar det av till Domsjö för att handla åt mormor :). Sedan vidare till Båtmanstorpet och hälsade på morfar =)=). Guud har inte sett han på ja jag vet inte hur länge så det var kul att jag för en gångs skull var hemma och kunde följa med :). Har varit där hela dagen sutte ute i solan och fikat och pratat!. Sen nu vid 4 tiden kom vi hem då efter att ha varit på Coop och handlat lite käk. 
Har just käkat potatisgratängan och nå kött göttans! Nu blire nog till att flumma på med Jonas igen haha!
 
Ikväll lär det väl inte hända nå vettigt blir nog bara till att vara hemma. Invänta Sex and the City ikväll mohaha!

Imorgon ska man upp tidigt iaf ska vara på arbetsförmedligen klockan 10.00!. Lyssna på nå grejs och lämna in betygen^^. Efter det ska jag va med Jessica hon ska också på samma sak som jag på morgonen så vi ska nog dra hem till mig och hitta på nåt då vi är klara lät det som =).

Såg denna film igår kväll lätt vart att se xD


Latter Days



CIIIAAAAOOOO!!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

GUD vad glad jag blir, den är ju sjukt bra!!! Men jag började gråta hihihiihhihi

2008-08-26 @ 09:10:55
URL: http://www.taza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0