Arbetsförmedlingen!

Igår kom man hem från Björna då!. Fick ett mycket oväntat besök då jag nyss hade komme hem och då menar jag väldigt oväntat! haha trevligt iaf :). Slappade bara hemma resten av dagen/kvällen börjar bli förkyld också bläähh!

Idag klev jag faktiskt upp vid 10 tro det eller ej ^^. Jessica ringde och hon var på stan så gick ner på stan vid 11 tiden :) Vi bestämde igår kväll att vi skulle gå till arbetsförmedligen så nu har man varit där i typ 2 timmar idag =) var fan imig på TIDEN! Skrev in oss där och sånt dära man nu ska göra snackade med nån snubbe med rätt pinsamt då han frågade vad jag ville jobba med? jaa jag vet inte vad jag vill jobba med faktiskt :S. Aja bestämde iaf att jag skulle få snacka med nån person va dom nu kallas för någon dag framöver som hjälper en då man inte vet vad man vill göra för nåt.
Vi ska även tillbaka dit på tisdag klockan 10. Då ska vi sitta och lyssna på någon person som ska snacka om råd och tips om jobb och sånna grejer sen ska vi ha med oss betygen och grejer ^^. Så får väl se hur det komma gå säg :P. Skönt nu vare gjort iaf brabra!
Då vi var klara gick vi till Café Blåbär och smällde i oss en Cola och en macka var vrrållll hungrig!

Kom hem vid 2 idag sen har jag bara varit hemma var tänkt att jag,Emma och Zandra skulle hitta på nåt ikväll men blev inte så vi ska hitta på nåt imorgon istället :D. Så det blir nog bara att vara hemma ikväll!

Till helgen vill folk att man ska ut igen jaadu får se hur jag gör med den saken följer jag med så dricker jag inte har inga pengar till det just nu och jag drack ju ändå hela denna helg så icke! Då blire en nykter utekväll men kan vara lika kul ändå =) Bättre än att sitta hemma och töra på en helg haha så vi ser väl säg xD. Vill ändå på O´learys och kolla om en viss person är där xD.

Nog om det nu ska jag se på tv eller nåt sånt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0