Arbetsförmedlingan!

Ja då har man varit och gjort bort det dära då. Så svårt vare inte att hitta till salen där vi skulle vara haha^^. Var där i ca 1 timme lyssnade på nån " tant " och en snubbe som babblade på om deras hemsida hur man gick till väga och sånt dära. Sen skrev vi på nå papper sen lämnade in betygen då :). Dom snackade även om man vill jobba i Norge så det var nice bara Carro kommer hem snart så vi kan ge oss iväg ! Dom sa inget om att man skulle komma tillbaka men hmm jaaa man skulle väl söka jobb nu och får man inte det inom 3 månader skulle dom höra av sig nåt sånt. Ofta jag tänker sitte hemma och mögla i 3 månader nee fy jag är fett less nu och vill ha nåt att göra!!!!Skärpning!

Iaf efter det gick jag och Jessica på stan. Hon köpte en massa onyttigt till oss haha eftersom att jag är pank!. Vi for hem till mig laddade ner 2 filmer och såg på dom och käkade götta sen satt vi och snackade en massa om det man alltid brukar snacka om haha vilka stunder vi har =D. Vid 4 tiden gatt hon dra sig hemåt. Sen har jag väl inte gjort så mycket efter det har dammsugit mitt rum faktiskt. Måste ta och städa överallt med suck. Har snackat med Carro också ett tag hon hade tydligen hittat en massa lediga lägenheter i Stockholm om vi skulle kanske dela på en 3:an för hyran var bara på 3041 kr och det är ju inte så farligt om man bo tillsammans ^^. Men ah vi ser väl först ska man försöka komma iväg till Norge om det blir av som jag hoppas verkligen på. Skulle kännas bra att komma bort och träffa en massa nya människor och allt sånt dära ;).

Imorgon vete fan vad jag ska hitta på suck!. På torsdag skulle jag nog fara hem till Zandra för att färga hennes hår. Sen till helgen blire väl kanske till att Fara och hälsa på Jessica var ju som några år sedan jag var hemma hos dom så det blir nog kul om det blir av :). Sen någon dag nästa vecka låter det som att jag ska fara och hälsa på Liiiinnn gud har inte sett hon på år och dar så det ska bli jätte kul om det också blir av. Måste ju också kunna ta mig dit på nå vis haha!



film
Denna såg vi idag haha den var KUNG!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du skulle ha börjat plugga ;)

2008-08-26 @ 18:57:11
URL: http://www.taza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0