Trött..

Nu sitter man hemma och degar på.Inatt blev det inte mycket till att sova heller,känns som jag börjar få tillbaka mina sömn problem igen...Illa!

Idag har det väl inte hänt speciellt mycket, varit på skolan sen på lunchen gick man ner till stan för att kolla hur mycket pengar jag hade kvar på kontot,så funkar inte bankomat skiten lite jävla less! Stötte på Matte på stan med så vi stog och snackade en stund trevligt. Sen for man upp till skolan igen,sen hem...inte gjort så mycket är så himla slut på trött och less...

Imorgon har man som sagt sov morgon och bara 2 lektioner, sen ner på stan igen och kolla om bankomat skiten funkar då ^^ Vet inte ens hur mycket pengar jag har,har man lite kvar får man hoppas på att farsan kan sponsra mig lite xD. Måste också gå till reseförsäljarna och hämta ut biljetten =) Wiieee inte länge kvar nu :):). Just Zandra ville jag skulle följa med till Plattan imorgon nyktert så klart nå karaoke grejs som ska vara där :P. Får väl se hur det blir med det...ska ju jobba på torsdag igen så.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Näe, det är verkligen inte länge kvar tills du kommer hit! Fan vad kul det kommer bli :D

2008-04-16 @ 11:09:26
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0