Tisdag!

Ja nu sitter man på skolan då som vanligt. Har grafiskt just nu men vi har bara betygs snack så kommer inte få nå mer uppgifter i det :) skööönnntt! Fick reda på att jag hade inte lämnat in 3 uppgifter, shit nog för att jag visste om 2 av dom men den 3:de hade jag för mig att jag lämnat in men tydligen inte men har iaf gjort den så nu har jag lagt över den till deras mapp iaf =). Nu gäller det bara att fixa klart dom 2 andra uppgifterna också! men det ska man väl ändå klara.
Hämtade föresten ut student mössan nyss =) Fyfan nu är man taggad asså så nu ska jag banne i mig göra klart alla uppgifter jag inte har gjort så man får skiten överstökad snart!

Efter lunch har man multimedia och där vet jag att jag har 2 uppgifter jag måste bli klar med också suck! men det ska man också ta tag i nu! Sen sista lektionen har man religion och vi har vårat sista prov där kan typ inte ett skit vet knappt va det är om. haha men aja jag och Zandra ska snart gå och sätta oss ute i solen och läsa igenom det en sist gång =). Sen har man bara kvar 2 religions lektioner sen har man inge mer religion heller wwiiee! så dom sista veckorna blire bara slappt knappt nå lektioner alls =D.

Efter skolan ska jag dra ner till stan och gå på H&M och kolla om en viss jacka finns här som Jonas hittade på H&M i Stockholm. Isåfall så ska jag prova vilken storlek jag har på den så skulle jag kanske få den i födelsedags present av han :) värsta snällt :):). Då jag har kollat det så ska jag träff Elin på stan då hon har slutat skolan så ska vi väl hänga på stan ett tag och snacka skit som vanligt alltid lika trevligt :). Sen ska man väl bara hem och försöka fixa nån läxa antar jag.

Ne nu ska jag ut te sola hejs!


Uppdatering...

Provet på religionen gick faktiskt rätt bra ändå,än fast man inte hade läst på så mycket men fick iaf ihop till 2A4. Men kanske berodde på att vi hade grupp prov men helt på villo vägar var man inte :P.
For till Jb efter skolan och var där ett tag med Elin sen gick vi och köpte glass och drog ner till hamnen och glassade oss i solen skönt :). Såg även en Iller som sprang förbi oss haha!
Kom hem runt 7 ikväll så käkade man " middag " hade fan inte käkat sen frukost så var rätt hungrig ;P. Sen har man bara slöat här hemma ska försöka fixa klart Mdk läxan nu iaf...sen blir det väl slagga eller nåt börjar inte förnst klockan 12 imorgon :)


image19

Hamn!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Låter som en riktigt trevlig dag men inte att du inte kan provet haha! Och inte ens vet vad det handlar om haha!

Jamen klart, du måste ju få en present och studentpresent och eftersom jag inte kommer träffa dig förrän den 5 juni så får du presenten då :D

2008-04-22 @ 11:01:26
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Elin

Men hallå, det var ju en mink sa vi ju. Lagomt kul för dig att stå ut med mig tills vi kom dit då ;)

2008-04-27 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0