Skolan!

Yeoo...sitter på skolan just nu hade nyss Mdk. Ursh va den lektionen sög eller snarare hela kursen suger! Lär sig inte ett piss inte jag iaf haha^^. Som idag då vi kom in i klassrummet satt en masa teckningar av hästar som dom hade ritat i onsdags då var inte jag där men... Så skulle vi kolla likheten mellan dom hästar vi hade ritat,Va fan är det för jävla uppgift? haha! Aja jag lärde då mig inget där idag iaf^^.
Just nu väntar jag på att den sista lektionen ska börja 20 minuter kvar suck! Och jag som vill vara ute i solen hela dagen aja ska ju iallafall ner på stan halv 4 så :P. Har ändå vare ute på lunchen idag ca 1 timme satt jag och Zändra ute i solen och snackade en massa skit :).

Fick veta att vi har bara 2 lektioner kvar i Grafiskt :O och jag som har 1 uppgift kvar att göra aja får fixa den över helgen eller nåt måste hinna göra klart den innan nästa måndag. Funderar på om jag ska skippa sovmorgonen på onsdag och dra till skolan klockan 8 och sitta och jobba klart allt till klockan 12. Låter jävligt drygt men ska göra ett försökt iaf:P.

Ne nu ska jag göra nå annat tills klockan blir 2 skriver väl antagligen mer senare ikväll.




Uppdatering....

Jadå sitter man här hemma och inte gör ett skit typ. Har så himlans ont i fötterna haha. Som sagt gick på stan efterskolan från halv 4 till klockan 7 :O. Var hyffsat less då jag kom hem plus hungrig som en gris hade inte käkat nåt sen frullen. ILLA! Men men hittade iaf en massa snygga kläder shit om man bara vore rik säg! Men morsan la undan det mesta jag ville ha så hoppas man får lite av det till födelsedags present iaf :). Hittade b.la ett par skit snygga Puma skor och ett par andra som jag måste ha! Nån dag säg :P. Sen ett par svin snygga jeans och ett par andra 100 tals tröjer och sånt. Men köpte iaf en ny tröja för att ha till sista april =). Vad man nu ska hitta på nu då? vet inte vart jag ska vara än....Vet ej om det blir någon fest här hemma heller eftersom att det vart så sent på tänkt och dom flesta vet ju redan vart dom ska vara så. Tragiskt nog är det många som ska till Husum varför just där säg? Jaja kanske blir det så att man drar dit själv vem vet :P. Man dras väl dit det är mest folk säg :) Festa blire då som satan, men jag har inte ens inskaffat mig nå bira än problem med det men måste försöka fixa det imorgon på nåt vis!
Ska ju som sagt ändå ner till stan och träffa Elin =) Så då måste jag fixa så äre bara ^^.
Ikväll ska jag iaf göra ett försök med att komma i säng tidigt få se hur det komma gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0