Måndag

Igår var man hos Carro och Olle, käkade en massa godis och popcorn just ja kräm också haha mummsi =).
Vi låg och degade i sängen och såg på Pistvakt sen klockan nio såg vi på 40 year old virgin,jag hade aldrig sett den förut men den var fan bra =D. Kom hem runt 12 tiden,sen var det nästan bara till att gå och lägga sig.

Men det blev då inte mycket till att sova inatt iaf, låg och tänkte på en massa skit saker typ hela natten så somnade och vaknade konstant tills jag skulle kliva upp och så klart vare ju då som man hade somnat som bäst.Känns som denna dag kommer bara vara skit.

Sitter på skolan just nu iaf, skippade gympan i morse hade nå ute skit så pallade inte gå på sånt. Kom på på vägen till skolan att vi hade redovisning i Mdk idag, och jag som inte ens har gjort bilden vi ska göra :O. Var tänkt att jag skulle göra det i helgen men det glömde jag helt bort. Känns som jag ligger efter i allt som har med skolan att göra just nu, måste börja ta tag i detta är ju inte så länge kvar nu!.

LESS!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Inge bra det med att du inte har gjort saken till din redovisning! Men det fixar nog sig! Du får nog göra det någon annan dag :P

2008-04-14 @ 11:22:25
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0