Lördag :):)

Ja då sitter man här och käkar yoghurt då! Klev upp klockan 9 inte ofta jag gör det på en helg,men om vi ska hinna med allt så måst man ju upp tidigt :). Vi gick och la oss tidigt med Jonas var så trötter :P somnade runt 12 typ sen han man sova typ 1,5 timme så ringer ett fyllskall och väck mig haha xD. Sen hinner man sova i typ 2 timmar så ringer nästa person men men inte gjorde det nåt :) Somnade fort sen igen så ^^.
Jonas var lite smått rädd att väcka mig imorse haha fråga inte varför men :P

Nu ska man snart hoppa in i duschen sen ska vi dra ner till stan och kolla efter lite nya kläder sen ska vi på Max och käka sen hem hit igen antar jag och hoppa in duschen igen och göra sig iordning för att dra ut på krogen OJA!



image14


Uppdatering...

Så nu har vi varit på stan :)  Var och käkade på Max som vi bestämde muummmss! Men asss mycket folk var det överallt men men överlevde ju haha! Jag köpte iaf två nya tröjer skit snygga :) hade jag haft mer pengar så hade jag så klart köpt en massa saker! men som sagt fick ju inte tillbaka mina pengar som en hade lånat SUCK! så nu har jag bara 250 kr kvar och det är till ölet och inträdet till Lino ikväll sen är jag ruttet pank till den 25:de hur ska jag klara mig :S. Vi drog även in till gamla stan en snabbis haha och kollade på " vägga " hahaha!
Aja sak samma nu ska vi hä ihop min säng och städa lite nå folk kömma hit ikväll innan vi drar ut =) TAGGAD? OJA!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Men jag tycker det är jättehemskt att väcka någon som sover ju :P Det är inte mitt fel hehehe!

2008-04-19 @ 11:24:29
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: tootally

ha en bra dag! :)

2008-04-19 @ 11:25:48
URL: http://tootally.blogg.se
Postat av: Jonas

Faktiskt inte, men det var lite läskigt ändå :P

2008-04-19 @ 15:45:54
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jonas

Det låter som du har haft en riktigt bra dag :D
Ikväll blire paryt som fan :D:D:DD:!
DÅÅÅ ska jeg ta en snus :D

2008-04-19 @ 15:57:54
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0