Helg ljuva helg!

Ja då var helgen här igen då!. Skönt!

Jobbade från morgon både igår och idag. Var sjukt jävla trött i morse när jag skulle upp uurrsshh!. Hatar när man vaknar typ 1-2 timmar innan och ser att snart ska man upp!

Jaja igår gick brandlarmet igen precis när jag åkte hiss såklart. Så trodde jag skulle bli instängd där haha som tur var jag inte själv i hissen!. Nå bugg på larmet igen...

Har fått några härliga kommentarer om min dialekt nu också haha för någon dag sedan (men jag hitt int åtn) var väldigt svårt för de att förstå vad det menades hah och nu börjar det smitta av sig till dom andra som jobbar i receptionen klart något måste jag väl lära dom andra också! ;).

Idag kom en massa utländska turister, var tydligen någon fäktnings tävling någonstans här. Så besök av spanien,nederländerna, Nordkorea, Österrike, Usa m.m! Rolig snubbe det dära från Österrike fick några skratt anfall så gatt springa bakom recpetionen för att sluta skratta innan jag kunde gå ut och jobba igen haha!

Ikväll har vi tagit oss några kall och just sett klart på Lady gaga konserten som visades på tv! Brabra vilade ögonen lite granna där emellan..

Just det ja Sverige som kom rakt vidare i eurovision igår också! Spännande vare och bra och imorgon är finalen då!. Så då kommer lite folk hit som vi ska se det tillsammans med. Blir nog trevligt det :). Finns faktiskt ett antal bra låtar i år så någon av dom kan ju få vinna iaf tack!

Ne ne nu tackar jag för idag och på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0