Födelsedag hipp hipp hurra!

Ja då var denna födelsedag snart bort gjord också!. 22 år har man blivit då!. Jobb från 7 till halv 4 idag. Kom hem fick presenter osv från Jonas 3 tröjor blev det från U.S mycket fina! :):). Sedan dimpade det ner ett brev från min kära mor! :). Trevlig dag!

Igår hade vi en stressig dag på jobbet. Låg -12 på rummen så för mycket bokade!. Panik och vi ringde runt på hela södermalms hotell och de ringde till oss och alla hotell hade full bokat av någon anledning. Det var på håret men tillslut lyckades det ordna sig på ett eller annat vis!.

Nu säger jag ett sista grattis till mig själv och ska snart krypa ner i sängen!. Imorgon ska jag jobba min första fredags kväll! Så är inte hemma förnst vid 24!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0