Slööö söndag!

Ja då börjar denna helg också leda till sitt slut. Har bara varit en slappar helg. Igår hände inget speciellt så dära J var på skolan och jag var ute på en lång promenad med hundarna i det fina vädret och städade undan i köket här!. På kvällen tog vi oss några glas rött och flummade bara på. Blev inte så mycket till Earth Hour för våran del ;).

Idag har jag bara slappat framför tv och sett på Glee..började se den serien förut när den startade men tyckte det var lite boring så slutade nu har J övertalat mig och nu ser jag det igen så bara att nöta nöta nu då!. Städa har vi gjort idag också, så duktiga som vi är!

Nu ligger alla och sover men jag är vaken än som vanligt haha...ska nog se nåt avsnitt till av Glee och sedan sova börjar klockan 3 imorgon igen!.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0