Frukosten!

Idag jobbade man på frullen. Gick väldigt bra och kul var det!. Var kul att höra att de ville jag skulle fortsätta jobba där istället för att stå i receptionen sen haha. Men det dära kan jag redan måste lära mig något nytt nu! :). Efter frullen och allt var plockat bort så var det bara till att duka upp lunch för ca 360 pers!. Slutade halv 4 idag så gick och lämnade tillbaka kläderna!

Fick nästa veckas schema idag också sköna tider börjar 15:00 mån,tis,ons 10:00 tor och fre 07:00. Blir receptionen hela veckan så då ska jag väl försöka sätta mig in i deras bokningssystem!

Pratade med en som jag har sökt sommarjobb hos idag som är intresserad, så får se om det blir något av det man kan ju alltid hoppas! :)

Nu ska jag fortsätta se på BB sen sova. Börjar 7 imorgon bitti igen då blir det konferensen! Skoj har aldrig varit på den avdelningen någon gång förut! Sen är det helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0