Ny jobbar vecka!

Ja som sagt denna vecka jobbar man mån,tis och ons. Ledig över midsommar tack! Då kan jag få följa med till det berömda Nissebo som jag har hört talas om flera gånger men har aldrig fattat vart det ligger haha!.

Igår regnade det som FaN här i Stockholm....visning hade dom på läggan så det var bara för mig att släpa ve mig hundarna ut i blöt slasket...tror nog de var mer förstörda än mig innan vi var tillbaka haha!

Åhhh vad Emmy och jag var irriterad på jobbet idag!! Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuur tanta!!!. Bittrare människor får man ju leta EFTER! Neh tacka vet jag Clarion där var varenda en trevlig här är det då helt vänt åt andra hållet!. Bara för att göra saken lite roligare så är man över trevlig tillbaka mot de istället, känner att det gör de bara mer irriterade vilket är roligt iof haha! Ge ossss en nyckel och skååpppp och någon vettig info någon gång!!!!. Jaja neh tack gode gud för att jag inte började jobba själv förra veckan, då hade jag förmodligen inte överlevt! Förutom allt de så går jobbet bra! Timmarna flyger bara iväg..idag ökade vi på med 11 rum! Jobbade 08-17 som jag kommer göra nu framöver! Lagomt seeegg om benen ikväll!

Emmy: Aha norrland sa du? Växte inte du upp med typ snö då?
Jag: eehh joo? haha och kyla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0