Mot skogen..eller nåt?

Jah då var väskan packad och klar för avfärd mot Linköping typ...hah! Blir kul har aldrig varit i Linköping eller dit vi ska! :)

Idag var jag och besökt Clarion en snabbis. Inte var hon där som jag skulle prata med, typiskt mig att komma den dagen hon är ledig! men men! kul var det att se några av dom igen och få se det fina nya spat som nyss öppnat väldigt fint och mysigt! :)

Regna och blåst som fan hela dagen! Nu börjar det klarna upp lite iaf...hoppas för guds skull att det inte regnar imorgon vi vill ha sooooooooool så vi kan grilla osv! :)

Nu blir man borta till på söndag så kommer inte skriva något på någon dag igen...!

Men hejhå ha en bra midsommar för det ska jag ha! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0