Jobbar helg!

Happ fredag igen då. Igår gick vi igenom 16 rum var och fyffaaann så varmt och stressigt det var! Men jag han och det var väl huvudsaken det!. Trodde vi skulle vara lediga i helgen så jag, Emmy och Jackie planerade in en utgång imorgon kväll med för ferra hemma hos Jackie och sedan in till stan någonstans (vad nu stället hette) så blev vi uppringda idag om att jobba hela helgen!. Jaaa pengar behöver vi alla så det blir bara till att jobba imorgon och på söndag..

Men det stoppar oss inte från att ändra våra party planer ;). Men det får väl bli ett snäpp lugnare än va det hade blive annars haha. Försöka går ju alltid! xD. Ska sova över hos Jackie imorgon kväll så vi kan se till att vi båda kommer upp i tid på söndag!! Men ser framemot det. Har ju bara varit ute här i Sthlm en enda gång och det var ju som sagt på Lino för 10000 år sedan!!!

Ne nu ska jag slänga mig i sängen snart, får ju lite sovmorgon imorgon iaf till halv 7..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0