2 dagar...

Har jobbat på hela dagen...ikväll tog jag mig en tur ner på torget, köpte äntligen den dära hand gjorda " Tartu boken " som jag har tänkt köpa i evigheter. Det är ett fotoalbum, tänkte kan ju vara kul att skicka efter lite bilder härifrån och sätta in där, istället för att jämt ha allt på datorn!:). Köpte även två glas också. Sen blev det en sista tur till Hypermarket behövde köpa hem lite mer frulle så blev det en vin flarra som får följa med hem!!!.

Fick svar om mitt betyg i engelska kursen idag and I nailed ittt! Tack gode gud för det! :D:D

Har nyss bokat buss biljetten hem också så nu är det gjort. Ska kolla igenom alla papper och broschyrer och grejer nu lägga fram det så jag inte glömmer något!. Sen ska jag sova några timmar, för i morgon har jag mycket att göra!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0