Night Owl!

Nu är klockan snart halv 3 på natten och jag är vaken ännu, vilket inte förvånad mig alls haha. Ändå blev jag förjävla trött tidigt ikväll men neh inte kommer man i säng ändå. Men det är ju lördag = helg = får typ ångest om jag lägger mig tidigt än fast jag inte gör något vettigt! haha Japp sån är jag....
Egentligen borde jag ha lagt mig tidigt så jag kommer upp imorgon för jag har saker på högar att göra, men heter man Carro Berglund så tänker man inte så smart alla gånger haha. Har sådan lust att bara draaaa ner till The Big City Stockholm för ett par dagar, hur skönt hade inte det varit?!?!?!. Känns som det var evigheter sen. Ändå var det inte länge sedan jag befann mig där typ 1,5 månad sedan. Men det känns som det var evigheter sedan jag hälsade på min käre vän Jonas Bredinan. Ja när var jag där sist? Höstas någon gång ( när jag var dyng förkyld ) och ja då äre länge sedan....Men som sagt förhoppningsvis får jag min nästa och sista praktik i Stockholm och då blir jag ju ändå där i 2,5 månad vilket skulle vare såååååååååååååååå kul!!!! :D:D

Men men lugn luuuuggnn helg blev det ju iaf så som jag hade tänkt mig! :).

Såg melodifestivalen ikväll ursh ursh dåligt dåligt, måste ha varit den sämsta gången ever för detta år! huvva!.

Fest har dom också på övervåningen så det lever om bara lite lite granna, men jag ska inte klaga jag har själv levt om 2 helger i rad haha. Tur man verkar ha bra grannar! eller ah bra och bra jag gillar inte vissa men det är ju en annan 5:a!

Såg denna film idag iaf som var riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0