Hola!

Nu har det varit dött här ett tag IGEN!. Har hållit på med en massa andra saker men nya tag nu!.

Har varit mycket party nu på sista tiden två dagars två helger i rad nu haha det är gött xD. Förra fredagen var det bullfest hos mig och på lördagen blev det Harrys för att fira en polare som fyllde år. Jäkligt kul kväll har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv hahaha. Denna fredag blev det fest hos Maria och sedan Olles och lördagen blev det hockey Modo - Djurgården och Modo losa!. Sämsta matchen ever jag har varit på. Efter det var det Hockey puben, där jag träffade på Ewe som jag inte sett på evigheter och sedan drog vi ut på Harrys! :)

Sista skol " veckan " har man gjort bort, iaf när man ska sitta i skolbänken. Nu blir det att jobba hemma tills man ska ut på nästa och sista praktiken!. Vart det blir återstår att se.

Har inte så mycket att skriva just nu egentligen känner ja, fick bara lite ångest av att inte ha skrivit på ett tag. Bilder från lappland ska jag lägga upp också det som är kvar, blir nån dag i veckan! :)

Nu har iaf Big Brother dragit igång woohoo så man sitter bänkan varje kväll nu ett tag framöver xD.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0