En ledig dag :)

Ja nu sitter man och lyssnar på hockey på datorn.. Brynäs - MODO!. Står 2-2 än så länge spännande! kom igen nu!!!!

Igår var det skola, blev en kort dag slutade redan vid lunch. Idag blev det en hel ledig dag gud så skönt :). Vi jobbar med vårat projekt och vi ligger väldigt bra till så vi förtjänade en ledig dag tyckte vi haha, neh men vi hade inget som behövde göras..imorgon börjar jag vid 10 iaf. Då blir det möte och lite fin slipning på PP.

Bestämde mig för att ha en riktigt slö dag idag, blev inte mycket sova i helgen så sov till klockan 11 idag. Det behövdes. Jag måste iaf ha minst 1 dag i veckan där jag får sova hur länge jag vill utan väckarklocka annars funkar inte mitt huve haha. Iof så ställde jag klockan idag också på 11 annars hade jag nog sove ännu längre xD.

Blev en tur till Rusta och såg att min matta som jag köpte förra veckan nu var på rea typiskt. Men kom hem med en likadan fast en lila sååå nice!.

Åhhhh neh nu gjorde Brynäs mål fkldsfkslfksölfksö5435fsfsfs!!!!.

Och nu 4-2......

Jaja här kommer några bilder från shoppingen i helgen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0