Sommar och soooll!

Nu jäklar är värmen här!!!

Har inte skrivit på någon dag nu men iallafall så har J och L kommit tillbaka nu plus hundar! :). Jag hade städat hela deras lägenhet så det skulle vara fint när dom kom tillbaka. Tog mig 3 dagar innan allt var klart!. Puuhhh vilket göra!
Piffade sedan upp det med lila tulpaner inne i vardagsrummet! ;).

Var och jobbade i torsdags gick bra. Många hade tydligen varit hemma denna vecka för förkylning så jag verkade ju inte vara den enda iaf!. Jonas mötte upp mig vid bussen efteråt och vi sprang in på bolaget och bunkrade upp för påsken!.

Igår blev det lite mer solning och på eftermiddagen drog jag och J in till gamla stan en sväng. Gick runt där ett tag och sedan hamnade vi på en massa skor och kläd butiker ovanligt haha...så det blev lite shopping för oss båda :). Jag kom hem med 2 tröjor och ett par lila Converse änntliiggeenn hittade jag ett par lila! Sååå snygga! Passar dessutom perfekt till min lila handväska exakt samma lila färg! Så ja fet nöjd!!!

Idag har vi också solat ett x antal timmar. Så härligt väder det är nu så ojoj. J kom på att vi skulle öppna båda balkong dörrarna och lägga oss på golvet istället och ligga där och sola. Jaa det gick ju bara perfekt haha!. Tog oss en promenad idag också skönt och efter det sprätte vi en kall var och satte oss på balkongen igen! :). Nu inväntas det lite Kina mat. Sen får vi se vad som sker ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0