Händelserika dagar!

Ja mycket ska man få vara med om. I förrgår hade jag ju brand utbildning, vilket kanske var rätt bra när brandlarmet gick på igår! Var något som hände i köket. 2 brandbilar kom i full fart!. Men det var inget farligt. Alla hissar stannade, och jag hatar åka hiss. Men måste ju då jag jobbar där så klart. Kände att det hade börjat gått bra att åka hissar upp och ner flera gånger per dag. Så hände det dära och hissarna stannar. Var precis på väg upp till en gästs rum, hade man gått ca 10 sek tidigare hade jag väl förmodligen sutte fast där också bland dom andra. Så glad för att jag slapp det haha.

Men men allt går fortfarande bra och så dära!. Slutade ju 23 igår kväll och började 7 imorse. Gick faktiskt bättre än jag trodde att kliva upp. Kom rakt på jobbet halv 7 på morgon!. Fick checka ut själv idag och det rullade på bra :). Så börjar ta sig mer med det också! Imorgon ska jag köra lite till igen då jag börjar 7 imorgon bitti också! Men det är kul :). Gick igenom telefon växeln osv idag också. Alla knappar hit och dit man ska kunna!

Var fruktansvärt trött när jag kom hem. La mig i soffan och skulle se på bb som jag missade igår och va gör jag somnar och missar allt och vaknar 6 ikväll haha. lyckat!. Klev upp tog mig 1 timmes promenad ute i solen så skönt. Har nyss skickat iväg lite mer sommarjobb. Snart är det bb igen och efter det ZZZzzzz!

Modo vann ikväll yeeyy 1-4 brabra! Har på tv nu också Sweden - Germany och Swe vann nyss med 2-1! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0