Sista April

Ja vad säg man. Började bra slutade illa var väl går kvällen det. Drog på ferre med Carro, Sandra och Maria i stan och jaa neee FYFAN är ordet för kvällen!. Totalt urballad.

Var jävligt länge sedan jag kände mig så jävla besviken och utnyttjad så det finns fan inte. Men inte blir jag förvånad allt är ju alltid mitt fel som vanligt så varför skulle inte detta hända?...

Har legat och gråte hela natten och hela denna dag känt mig så jävla värdelös och neeehh ursshh just nu är jag mest bara förbannad över allting. Här står jag och ger,ger och ger men inte får man mycket tillbaka eller jo ibland en bunt med skit. Känner mig inte värd ett jävla piss längre för den personen. Man orkar ett tag tills man kommer till en viss gräns!!!

Man tycker att man kan åtminstonde få höra ett förlåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0