Tandläkarn!

Imorse vare då tandläkarn..fick så satans ont i tandköttet igår kväll så tur jag hade tid idag ändå!. Inte så konstigt då jag hade massa skit denna i tanna så dom gatt öppen upp och greja på ursha!. Sedan skulle jag borra en annan tand men neh då inte gick det haha. En visdomstand så det blev lite problem där. Antingen blire till att borra eller dra ut den nästa gång. Hoppas dom drar den har jag en tand mindre att oroa mig över =P.

Drog till skolan vid 11 tiden sedan satt man med spanska hela dagen så jävla drygt så det finns inte!. Spanska är kul men inte i flera timmar . . . . . .

Jaja efterskolan var man rätt slut på och slängde sig bara till sängen och drog på en film. Tro jag somnade 3-4 gånger och fick börja om hela tiden haha.

Har sutte och kollat på vad man ska skaffa sig för internet nu då man flyttar hm svårt det dära!. Måste ju göra det snart iaf så man inte får vänta 1000 år!. Har iaf bytt adress nu så det är då klart =).

Imorgon har vi redovisning på projektet undra vad man ska säga? ja morgondagens problem det säg xD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0