Jag lever!!!

Så sant så jajamen! hah!

Nyåret firade man i Solle som sagt! Vad har hänt sen dess då tro?.

Förra lördagen blev det fest förkaka hos Cilla sedan drog vi på Framnäs! :). Var grymt kul att umgås med henne igen efter några år? :S. Kul som fan hade jag det då iaf hahaha och tro jag var med om det pinsamaste ever! Men det är ju jag vi snackar om så vem blev förvånad=P. Vi blev kvar tills det stängde sedan drog vi på efterfest där det höll i gång i många timmar! =)

Vad har hänt mer inte så mycket degat på hemma varit i Husum osv!. Veckan har gått förbannat fort!

I fredags var det då fest igen då!. Förkaka hos Cilla sedan drog vi på Harrys där vi hade bokat bord och käkade buffe gött vare :). Sedan blev det partaj om nanting! haha träffade på roliga människor och mycket dans blev det och vi alla fick nog lite för mycket innan för västen tror ja xD.

Tog taxi hem där nån gång var ju svin kallt ute!

Gatt dra iväg till skolan på lördags morgon snacka om ragel på vägen haha drygt!!!. Vi fixade iaf klart vårat projekt vi har haft i några veckor nu så nu är det klart och inlämning imorgon skönt! =).

På tal om det så börjar skolan i morgon :O vart tog lovet vägen?jaja....rätt skönt att komma in i en vardag igen kanske :P.


Bilder från i fredags!:)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0