Julafton

Nu har det gått några dagar sen julafton var men hade ändå tänkt att skriva om den dagen nu :). Medans jag har varit hemma har jag inte hunnit bloggat något alls. Kom tillbaka till Estland igår!.

Dagen började med julklappar på morgonen som vanligt :). Sedan såg vi på julkalendern som för ovanlighetens skull faktiskt var se värd detta år!. Åt blöta och jul skinka till frukost mumms!.
Efter frullen började allihopa fixa sig, då vi skulle till syrran vid 1 tiden.

Blev fika med gooo kakern då vi kom fram och julmust. Satt och sörre ett tag och sen var det dags för Kalle Anka, vräkte i oss en massa knäck osv :). Några såg på Kalle och resten fixade med julmaten!. Efter det käkade vi paltkoma!. Efter att ha smällt ner maten lite granna så satte vi igång och spelade " jul spelet " som vi kallar det hah. 1 Paket fick jag denna gång som var en osthyvel med en råtta på perfekt! ;).

Närmare 7-8 tiden kom tomten det vill säga jag som fick offra mig detta år! xD. Delade ut alla paketen och sedan var det bara till att öppna!. Oscars tog vi först då han fick så himlans många så hjälpte syrran att öppna allihopa!. :). Sedan var det alla andras tur, körde runt runt som vi alltid brukar göra =). Vi var klar där runt 1 tiden på natten och ett tag efter det bar det av hemåt! =). Bra bra julafton hade vi iaf!

Kommer inte ihåg allt jag fick men skriver ner det som ploppar upp i min hjärna just nu

- Vantar
- Lång kallsippern!
- Pengar
- Biljett till Idol turnen i Övik den 29 Jan :)
- Lila tjocksockar
- LDB Shower och creamy lotion
- Polkagrisar
- Skumtomta
- Tvättsäck
- Sallads bestick
- Stav mixer
- Tidning
- Börs
- Lila smink väska
- Lila sängöverkast
- Lila säng kläder
- Två par örhängen ( ett par lila )
- Halsband
- Lotter
- 2 st hårtorkar!
- M.m. Lite av det jag minns just nu. Märks att man gillar lila iaf haha!.

Lite bilder från julafton också :)

Mumms!

Kira!

Oscar som får lite mat

Den fina julgranen :)

Oscar i sina söta tomte kläder :)

Stilig pöjk det dära! :D

Lennart, farsan, Oscar och jag!.

:)

Fin kläa och allt!

Titt på Kalle Anka!

Lite julmat! =)

Syrran, Lisbeth, Lennart och Brorsan!

Bror, Farsan, Agneta, Syrran och Maggan!

Agneta, farsan, bror, Johan och jag!

Hundarna som också fick sig en jul tallrik ;)

Oscar

:)

Julklappsleken :)

:)

:)

Några julklappar ;)

Och några till!

Jag och lill nissen!

:D

Han som fick stor paketet! :)

Johan och O!

Öppna lite paket

:)

:)

Far och Agneta!

Hah!

Lill bror!

;)

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0