Vem snodde osten? ;O

Ja då sitter man här ny duschad och en fin turban på huvet haha!.
Var riktigt tungt att kliva upp imorse eeuuw....sen kallt ute gjorde saken mycket bättre!.

Så fort man kom till hotellet så fick man höra att någon hade gjort inbrott i köket inatt...en massa mat var borta t.ex massa ostar och en massa fläskfilér,räkor,köttfärs låg utslängt på golvet. Var ju lite roligt då vi inte ens har sån mat i detta kök hah men så kom vi fram till att den maten kom från restaurangen brevid oss Victor ( Man kan gå igenom bådas kök ).
Så ett tag trodde vi det var dom som hade gjort något men icke...var någon annan det. Kollade ut genom altan dörren och hittade en tunna full med köttfärs sen en öl i något hörn där inne. Så var väl någon fyllskall som var hungrig antar ja ^^.

Vi hade även brandövning idag 2 gånger höhö. Annars har man bara gått emellan och jobbat med frullen och städat rummen :). Dagen gick då fort iaf!. Var även en tur på stan då jag slutade köpte nå små prylar som en ny hårborste fan i mig på tiden kan jag ju säga hah...sen massa andra små tjosan:D.
Kirrade även bolaget idag så nu är det klart iaf ;). Vart man ska imorgon är ju en annan femma...!

Ska snart ta och packa väskan så jag har det gjort till imorgon. Ursh känner bara hur tungt det kommer bli fet väska med 1000 saker i, dator väskan, handväskan sen alkoholen! Jaja det får la gå på nå vis!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0