Harrys! :)

Då var det söndag nu då! Tråkiga söndag då man aldrig gör något vettigt tycker ja! =P.

Iaf i fredags var det fest som sagt! :). Hos Micke i domsjö!. Förkakan var rolig, spelade öl spelet som vanligt haha (fast denna gång fick vi göra en hemma gjort kortlek!) och jisses vad ska man säga?. Vet inte men det var då jävligt kul iaf =D. Synd bara att jag fick sådan jävla huvudvärk så drack inte så mycket men he funkade ändå!.
Vid 11 tiden tog vi en taxi in mot stan haha så kommer Carro på att hon hade glömt sin väska uppe på Valla så då gatt vi åka dit. Väl framme så fanns inte väskan där nej den var kvar i Domsjö!. haha!. Så vi åkte ner till Hamnen och fixade skjuts därifrån och tillbaka till domsjö. Jag var helt bombsäker på att vi satte oss i en taxi men så var det inte hahah märkte jag typ då vi nästan var tillbaka i stan så det var lite pinsamt detta ett tag av vissa anledningar som jag inte tänker nämna här=P. Väl tillbaka i stan hittade inte Carro sitt legg haha men aja efter mycket om och men så kunde vi äntligen gå in till Harrys!.
Kan inte påstå att det var mycket folk där men det funkade ändå :). Någon dans blev det iaf xD.
Drog vid 2 tiden till kebab city sedan efter en evighets väntan på taxi så åkte vi hem där vid 3 nån gång!.

Igår mådde man faktiskt bra inge bakis alls skönt :). Vaknade inte förnst kvar i 2 :O haha men det behövdes sömn kände jag!. Drog iväg till Emma och såg på hockeyn Skellefteå - Modo och modo losade som vanligt med 3-0!.
Blev kvar där ända till runt 1 inatt såg på några filmer och käkade onyttigheter det var mys de! :)

Här kommer lite bilder från i fredags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0