Kanon helg! :D

Ifredags gjorde man bort ännu en redovisning denna gång i engelskan!. Tro fan det var min första redovisning på engelska faktiskt i mitt liv :O som jag minns iaf :P. He gick då bra iaf må jag säga!

Vad hände mer i fredags då? hmmm inte mycket slappade på hemma var jäla sleten efter skolan då vi gick ända till 4!

Igår blev det hockey MODO - HV71 med E & M väldigt trevligt synd bara att Modo losade igen med 4-5 men det var en jäkla bra match ändå! :). Sedan gjorde man go maten och drack vine och ölet! ;D Mysig kväll blev det och måste göras om =).

Vaknade runt 1 tiden idag :P. Städade bort en massa disk och burka osv^^. Slappade på och avreagerade sig lite hahahaha fyfan! vad ska man säga! =P. jaja orkar inte skriva så mycket mera om helgen men den var verkligen lyckad iaf :D. Tänka sig att Carro Berglund kan göra sådan god mat bara hon vill som tur uppskattades! ;P.

For hem ikväll för att jag gett plugge lite! Har fortfarande inte börjat med det suck^^. Men ska se på Paradise hotel sedan plugge lite he går fort och sedan sova jag tack! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0