Strålande sol!

Idag vaknade både jag och Jessica vid 10 tiden. Fint väder är det idag vaarrrmmmtt nåt på 20 grader :). Men ändå har vi knappt vare ute något.....! Blir till en massa städning och annat man ska göra istället som jag nu också ska snart gå och fortsätta med gud vilken rolig dag haha. Men det är ju söndag då gör man aldrig nå vettigt ändå så ^^.
Såg idag att jag hade fått löningan redan nicenice! Inte för att det var så mycket denna gång eftersom att jag jobbade bara 2 veckor förra månaden men alltid något =D

Här kommer iaf några bilder från igår =)

:)

Zandra :)

:)

Jessie :)

:)

Ja skål da! ;)

:)

Jag och Emma!

:)

Emma!

:)

Zandra :D

:)

Vi är bara för bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0