The party goes on!

Då var det lördag igen då!. Det menas så klart att det blir fest ikväll! Krogen som alltid och idag är Lazee där så det ska bli kul :D. Mycket folk verkar det som att det blir alla förköpsbiljetter är slutsålda så det blir nog en kanon kväll detta hoppas jag ;).
Förferra blir antingen hos Karshley eller i någon lägenhet vid Östra =D. En jävla drös hörs det som att vi blir ikväll så taggad!!!!!

Annars har det väl inte hänt så dära jätte mycket. Igår var jag på StudiePlus och skrev på ansökan till Komvux eftersom att jag ska börja plugga upp matten till matte C. Har bara matte A just nu! Så det måste jag göra för att kunna gå den skolan jag vill gå på! Troligtvis! =). Börjar väl runt den 16:de hörs det som!. Sen fick jag ett till löne papper igår shit så bra man tjänar på det jag jobbar på nu för att jobba bara runt 2 timmar per dag så är det jävligt bra!!! Gud så glad jag blev =D. Men får ju inte pengarna förnst den 25:de men men har ju pengar nu iaf så jag klarar mig nog tills dess iaf ;).
Ska börja lägga undan pengar till en utomlands resa som jag och Carro hade tänkt att fara på till hösten! Ligga och steka och festa såklart!

Nej nu är Carro och Maria här och snart kommer nog Jessica också så ska vi väl börja fixa oss och sedan dra på ferre =D!'



LAZEE!

Kommentarer
Postat av: ani

Hey, gillar du bianco´s skor?

2009-03-07 @ 14:36:18
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0