Onsdag =P

Idag har man varit på första lektionen då. Det gick bra hittade dit så^^. Bra gick det att jobba med matten också lite fattade jag iaf^^. Han bara vara där i 1,5 timme men ska tillbaka på fredag igen!. Annars idag har jag inte gjort så mycket for hem slappade somnade i soffan till typ 5 idag^^. Jag som skulle ner på stan och beställa matteboken och köpa block men icke. For iaf och tränade med Emma på kvällen :). Spinning körde vi bara denna gång!.

Imorgon ska man upp och jobba som vanligt då. Sedan kommer Jessica hit så ska vi väl dra ner och träna någon gång och så ska pallra mig till Bokia. Sen på kvällen ska jag väl försöka göra nå mer matte också.

Aja det var allt för denna gång kort och bra^^ Nu ska jag lägga mig ner i sängen och läs Om jag kunde drömma och sedan snarka så Natti :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cutie, jag har precis startat en ny tävling i bloggen det enda du behöver göra är att kommentera inlägget så att jag ser att just du är med och tävlar, ha en underbar kväll!

2009-03-18 @ 23:38:00
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Egon

Spinning får man inte säga bara om :P Förresten, du glömde min namnsdag i år ;)

2009-03-19 @ 19:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0